Контраст
Шрифт
Україна єдина #UAРАЗОМ
Запис до лікаря Запис до лікаря

Увага! Ціни на послуги та код послуги можна дізнатися на сайті установи в розділі Платні послуги, та за телефоном (0462) 679-117 (кабінет 105)

Послуги з заправки та відновлення картриджів

ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

Послуги з заправки та відновлення картриджів (код за ЕЗС ДК 021:2015:50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (50313000-2))

  1. Загальний обсяг послуг з заправки та відновлення картриджів до друковано-розмножувальної техніки - 520  послуг:

Найменування послуги

Кількість

1

Заправка картриджа:
BROTHER TN-1075, Canon 703, Canon 712 Canon 725; Canon 728; Canon 737; HP CE279A; HP CE285A; HP CF244A; HP Q2612A; Samsung MLT-D101S з чіпом; Xerox WC 650n05407 з чіпом; або аналоги

300

2

Заправка картриджа:

Canon 052; Canon 057; або аналоги

50

3

Відновлення картриджа:

BROTHER TN-1075, Canon 703, Canon 712 Canon 725; Canon 728; Canon 737; HP CE279A; HP CE285A; HP CF244A; HP Q2612A; Samsung MLT-D101S з чіпом; Xerox WC 650n05407 з чіпом; або аналоги

150

4

Відновлення картриджа:

Canon 052; Canon 057; або аналоги

20

Загальна кількість послуг

520

  1. Період надання послуг: з дня підписання договору до 20.12.2024 року.
  2. Місце надання послуг: картриджі повинні забиратись і повертатись Виконавцем за місцезнаходженням Замовника: місто Чернігів, проспект Миру, 217.
  3. Доставка від Замовника картриджів та інших матеріалів необхідних для надання Послуг до сервісного центру (лабораторії) Виконавця і назад, здійснюється за рахунок Виконавця (надати гарантійний лист).
  4. Якість послуг повинна відповідати діючим нормативним актам (для даного виду послуг) на території України, діючим стандартам, технічним умовам, та вимогам, які звичайно пред’являються до послуги даного виду.
  5. У разі, якщо картридж не підлягає подальшій експлуатації, Виконавець складає відповідний  акт.
  6. Після заправки або відновлення картриджів, він повинен мати стандартний об’єм тонера (згідно з технічними характеристиками картриджів відповідно до стандартів фірм виробників), друк контрастний, з гарною передачею півтонів, без смуг і рисочок, розмитого або нечіткого зображення, затемнення, блідного друку, стороннього фону, в тому числі і на зворотному боці відбитка.
  7. Відповідальність за виконання вимог екологічної безпеки та вимог техніки безпеки при наданні послуг несе Виконавець.
  8. Відповідальність за поломку принтерів у зв'язку із заправкою картриджів неякісним матеріалом при наданні послуг несе Виконавець. В такому випадку ремонт чи заміна принтерів відбувається за рахунок Виконавця (надати гарантійний лист)
  9. Для відновлення працездатності картриджів мають бути використані комплектуючі, які відповідають визначеному типу обладнання від даного виробника, або їх еквівалент.
  10. Виконавець має враховувати при розрахунку вартості послуг витрати пов’язані з транспортуванням обладнання з приміщень Замовника до центру обслуговування та зворотню доставку відремонтованого обладнання на об’єкт вказаний Замовником.
  11. Заправляти чи відновлювати картридж визначає відповідальний спеціаліст з надання послуг організації Виконавця. У разі якщо картридж не підлягає подальшій заправці (відновленню) – він повертається Замовнику разом із відповідним актом.
  12. Заправка та відновлення картриджів здійснюється сумісним для даного типу картриджу тонером, відновлення - з використанням сумісних для даного типу картриджу витратних матеріалів та запчастин. На вимогу Замовника Виконавець протягом 3 робочих днів зобов'язаний надати документи, що підтверджують заправку та відновлення картриджів.
  13. У разі виявлення недоліків по якості Виконавець повинен усунути їх за власний рахунок протягом терміну що зазначено у дефектному акті (надати гарантійний лист).
  14. Виконавець несе матеріальну відповідальність за устаткування, прийняте на заправку чи відновлення (надати гарантійний лист).
  15. У разі, якщо Учасник (Виконавець) територіально розташований за межами м. Чернігів – надати довідку про наявність власних філій або власних сервісних центрів (лабораторій) у м. Чернігів із зазначенням фактичної адреси та контактних телефонів.
  16. Своєчасно - два рази на тиждень забирати з мiсця розташування Замовника – місто Чернiгiв, проспект Миру, 217 картриджi для виконання послуг (надати гарантійний лист).

Своєчасно - два рази на тиждень привозити до мiсця розташування Замовника картриджi, щодо яких Виконавцем виконано послуги (надати гарантійний лист).

18) Запропоновані Виконавцем послуги з заправки та відновлення картриджів до друковано-розмножувальної техніки повинні відповідати наступним технічним вимогам:

1. Послуги повинні виконуватись у спеціально обладнаному сервісному центрі (лабораторії) на території Учасника.

2. Послуги повинні виконуватись без порушення цілісності картриджів.

3. Послуги повинні виконуватись з використанням оригінальних або сумісних витратних матеріалів та запасних частин.

4. При виконанні послуг з заправки картриджа здійснювати наступні операції:

  • повністю розбирати та очищувати під тиском всі вузли картриджа;
  • очищувати бункер картриджа від відпрацьованого тонеру;
  • очищувати та полірувати фоторецепторний барабан;
  • наносити мастило для зменшення коефіцієнта тертя на очищувальне лезо;
  • очищувати магнітний вал та вал первинного заряду;
  • очищувати і змащувати струмопровідними мастилами електричні контакти;
  • наповнювати тонером;
  • здійснювати збирання картриджа.

5. При виконанні послуг з відновлення картриджа здійснювати наступні  операції:

  • повністю розбирати та очищувати під тиском всі вузли картриджа;
  • проводити заміну фоторецепторного барабану, ракельного ножа та за необхідності валу первинного заряду, магнітного валу та дозуючого леза;
  • наносити мастило для зменшення коефіцієнта тертя на очищувальне лезо;
  • очищувати і змащувати струмопровідними мастилами електричні контакти;
  • здійснювати збирання картриджа.

Для підтвердження якості тонеру(ів) (надалі витратних матеріалів), який буде використовуватися під час надання послуг із заправки картриджів, та з метою підтвердження того, що розробка, виробництво тонеру здійснюється за наявності сертифікованої системи менеджменту якості готової продукції, сертифікованої системи екологічного менеджменту процесу виробництва, сертифікованої системи менеджменту професійної безпеки та здоров’я, що свідчить про дотримання умов безпеки праці під час процесу виробництва, та наявності запровадженої методики контролю якості, Учасник торгів у складі пропозиції має надати:

 

  • копію сертифікату, про наявність у виробника витратних матеріалів системи контролю якості ISO 9001:2015, виданого органом з сертифікації систем менеджменту стосовно розробки, виробництва витратних матеріалів, дійсного на момент подання пропозицій;
  • копію сертифікату, про наявність у виробника витратних матеріалів системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015, виданого органом з сертифікації систем менеджменту стосовно розробки, виробництва витратних матеріалів, дійсного на момент подання пропозицій;
  • копію сертифікату, про наявність у виробника витратних матеріалів системи менеджменту, професійної безпеки та здоров’я ISO 45001:2018, виданого органом з сертифікації систем менеджменту стосовно розробки, виробництва витратних матеріалів, дійсного на момент подання пропозицій;
  • копію дійсного на момент подання пропозицій атестату виробництва, виданого виробнику витратних матеріалів, який засвідчує відповідність процесу виробництва. У разі, якщо на закупівлю запропоновано товари іноземного виробництва, учасник з метою підтвердження відповідності процесу виробництва у складі документів пропозиції надає копію дійсного на момент подання пропозиції документу, що є аналогом атестату виробництва, який виданий відповідним компетентним органом країни походження товару. На підтвердження того, що наданий учасником документ є аналогом атестату виробництва, у складі пропозиції надається довідка із обов’язковим зазначенням реквізитів наданого документу з Торгово-промислової палати України або відповідного компетентного органу країни походження товару, яка засвідчую аналогічність документів;
  • копію(ї) висновку(ів) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на підтвердження того, що витратні матеріали відповідають вимогам діючого санітарного законодавства та допущені до використання за призначенням в визначеній сфері (із зазначенням реквізитів, зареєстрованих та затверджених відповідно законодавства, технічних умов та/або реквізитів іншої технічної документації для їх виробництва);
  • на підтвердження наявності зареєстрованих та затверджених відповідно до законодавства, технічних умов, відповідно до яких виробляються витратні матеріали,  надається засвідчена виробником копія(ї) їх титульної(их) сторінки(ок) із зазначенням строку їх дії та органу, який провів реєстрацію та реквізитів реєстрації. У разі, якщо на закупівлю запропоновано товари іноземного виробництва, учасник з метою підтвердження відповідності процесу виробництва у складі документів пропозиції надає засвідчену виробником копію(ї) титульної(их) сторінки(ок) діючого(их) на момент подання пропозиції документу(ів) технічної документації для їх виробництва, із зазначенням строку їх дії та компетентного органу країни походження товару та реквізитів реєстрації;
  • у разі, якщо Учасник не є виробником витратних матеріалів,  необхідно додатково надати у складі своєї пропозиції оригінал листа у формі електронного документу від виробника запропонованих витратних матеріалів, в якому буде підтверджена виробником гарантія на запропонований товар. Даний лист повинен бути наданий у формі електронного документу, складений українською мовою, адресований Замовнику торгів, містити ідентифікатор закупівлі та назву предмету закупівлі та повинен бути дійсним до кінця 2024 року.

У разі, якщо предмет закупівлі містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент,  конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то вважається, що вимоги містять вираз «або еквівалент». Посилання Замовником в найменуванні та/або технічних характеристиках на виробників, торговельну марку або тип тощо обумовлено наданням Учасникам загального уявлення про технічні характеристики чи складові предмету закупівлі.

(с) 2024

Запис до лікаря