Контраст
Шрифт
Україна єдина #UAРАЗОМ
Запис до лікаря Запис до лікаря

Увага! Ціни на послуги та код послуги можна дізнатися на сайті установи в розділі Платні послуги, та за телефоном (0462) 679-117 (кабінет 105)

Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування автоматичного гематологічного аналізатора Swelab Alfa Standart

ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування автоматичного гематологічного аналізатора  Swelab Alfa Standart (код за ЕЗС ДК 021:2015:50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання)

з/п

Найменування

Од. вим.

Кіль-кість

1

Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування автоматичного гематологічного аналізатора  Swelab Alfa Standart

 

послуга

 

1

1.1

Загальна промивка системи

1.2

Чистка ємності для змішування

1.3

Чистка адаптера для мікрокапіляра

1.4

Заміна клапанних трубок

1.5

Перевірка з’єднань трубок в системі

1.6

Контроль тиску зливної помпи

1.7

Контроль тиску повітряної помпи

1.8

Перевірка впливу електромагнітних перешкод

1.9

Перевірка/налаштування положення оптичних датчиків верхнього рівня

1.10

Перевірка/налаштування  положення  оптичних датчиків нижнього рівня

1.11

Перевірка/налаштування датчика вимірювання HGB

1.12

Промивка системи дозування  обертового клапана

1.13

Заміна трубки в голці забору цільної крові

1.14

Заміна гумового ущільнювача адаптера для мікрокапіляра

Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:

      1. Послуги повинні надаватися згідно методики та стандартів виробника сервісними інженерами, що пройшли спеціалізовані тренінги та мають досвід по проведенню ремонту і технічному обслуговуванню даного обладнання (гарантійний лист надається).

      2. Надання послуг з ремонту та профілактичного обслуговування аналізаторів передбачає приїзд представника Виконавця послуг на територію Замовника (гарантійний лист надається).

      3. Виконавець послуг несе відповідальність за дотриманням своїм представником вимог з охорони праці, пожежної безпеки при виконанні робіт на території Замовника (гарантійний лист надається).

      4. Запасні частини, які будуть використанні при проведенні поточного ремонту, повинні бути новими, оригінальними або сумісними з даним обладнанням (гарантійний лист надається).

      5. Стабільність та надійність послуги підтверджується Виконавцем гарантією якості. Гарантійний термін на надані послуги та  встановлені запасні частини повинен складати не менш ніж  3 місяців з моменту встановлення запасних частин. Строк  гарантійного терміну починається після  підписання акту та за умов дотримання Замовником правил експлуатації, викладених в документі від виробника (гарантійний лист надається).

     6. Виконавець послуг повинен передбачити механізм оперативної заміни критичних позицій, у випадку виявлення дефекту після надання послуги: у випадку раптового виходу з ладу обладнання, включеного до договору, Виконавець послуг повинен направити представника для ремонту протягом 5 діб з моменту звернення Замовника (гарантійний лист надається).

     7. Вартість послуг повинна включати прямі витрати (з урахуванням вартості запасних частин та витратних матеріалів) накладні витрати, прибуток, який планується одержати при виконанні договору та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованих послуг (гарантійний лист надається).

У разі, якщо предмет закупівлі містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент,  конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то вважається, що вимоги містять вираз «або еквівалент». Посилання Замовником в найменуванні та/або технічних характеристиках на виробників, торговельну марку або тип тощо обумовлено наданням Учасникам загального уявлення про технічні характеристики чи складові предмету закупівлі.

(с) 2024

Запис до лікаря